شما می توانید راهنما بیمار دیالیز کلیوی شما زندگی طولانی تر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید راهنما بیمار دیالیز کلیوی شما زندگی طولانی ترشما می توانید راهنما بیمار دیالیز کلیوی شما زندگی طولانی تر

دیالیز کلیوی می تواند کمک به بیماران زندگی طولانی تر TiempoSe می دانیم که دیالیز شایع ترین برای کمک به بیماران با نارسایی کلیه اشکال دیگر زندگی می کنند است، اما می تواند کمک به بیماران دیالیزی دیگر زندگی می کنند؟

دیالیز یک نوع از درمان برای کمک به کلیه ها برای دفع زباله و مایع خود است، آن است که ادعا پس از مردم در اورمی سقوط، شناخته شده به عنوان مرحله کلیه بیماری terminal.En آن زمان، کلیه ها بود آسیب دیده عملکرد به طور جدی و نه فقط کمتر کلیه باقی مانده 15 درصد به طور معمول می تواند کار و علائم بسیاری از ocurrirán.Con کمک دیالیز، علائم ممکن است، رها و بیمار می تواند سقوط کرد بهتر است.

در یک کلام، دیالیز و کلیه جایگزینی، که می تواند کمک به کلیه ها برای دانلود مایع اضافی و زائد از خون است، بنابراین برای نگه داشتن بدن ما در تعادل می باشد. بنابراین، می تواند زندگی بیمار را طولانی کند.

اما نه هر بیمار ممکن است در این درمان اصرار دارند، برخی ممکن است فقط به این دلیل از کمبود پول را ترک و یا می تواند عوارض جانبی تحمل کنم دور توسط آن هرگز مردم más.Algunas حتی می توانید آن را با توجه به وضعیت بدی از بیماری یا به دلایل دیگر، بنابراین برای این بخش از مردم هستند که باید برخی از درمان های جایگزین مانند پیوند یا طب چینی پیدا کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید برای پیدا کردن بعضی درمان های دیالیز جایگزین، شما می توانید با دکتر تدریس خصوصی در خانه ما چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: